O CUCO Manuel María

O cuco, cuco cuqueiro

O cuco, cuco cucón

Madrugón e cantareiro!

Cantareiro e madrugón!

Óese pola carballeira

o vello cuco souril

ao nacer a Primaveira

entre o Marzo e o Abril:

O vello cuco, cucou

e moito máis cucará!

O cuco non me capou

e nunca me capará!

Polas mañás ven cediño

o cuco canta:”cú – cú…

Como o teño por veciño

eu trato ao cuco de tu!

Se me ocurrió poner este poema de Manuel María,  porque antes era el cuco  quien me despertaba por la mañana. Ahora hace ya un par de años que no lo escucho cantar. ¿Qué habrá pasado con  él? ¿Nos los  habremos cargado a todos?

Silvia Larrosa

 

Deixar unha resposta

