“Balada de Outono”-José Afonso

zeca-afonso

O 23 de febreiro cúmprense 30 anos da morta de Zeca Afonso en Setúbal vítima dunha esclerosis lateral amiotrófica.

Seguramente que todos coñecemos algunha das súas cancións desde as revolucionarias, pasando polas populares, ata as mais intimas. Resúltame difícil elixir unha canción entre tantas que me gustan, inclínome por Balada de Outono letra e música do propio Zeca.

Escollín para a súa biografía un enlace moi amplo pero é que a súa traxectoria vital foi, tamén, moi ampla e complexa.

zeca-aonso

Águas passadas do rio
Meu sonho vazio
Não vão acordar
Águas das fontes calai
Ó ribeiras chorai
Que eu não volto a cantar

Rios que vão dar ao mar
Deixem meus olhos secar
Águas das fontes calai
Ó ribeiras chorai
Que eu não volto A cantar

Águas do rio correndo
Poentes morrendo
P’ras bandas do mar
Águas das fontes calai
Ó ribeiras chorai
Que eu não volto A cantar

Rios que vão dar ao mar
Deixem meus olhos secar
Águas das fontes calai
Ó ribeiras chorai
Que eu não volto A cantar

jose-afonso-cantigas-front1

2 comments on ““Balada de Outono”-José Afonso

Deixar unha resposta

