“Ao meu bisavó Paco o Garelo” – Xosé Iglesias Lamela

Xosé Iglesias Lamela é un mariñeiro e poeta de Cee. Estudiou na Laboral onde obtuvo o título de Patrón de Pesca. Foi premio Victorino Taibo Gago coa súa obra “A Relixión do Mar”. Chamoume a atención  este poema do seu primer libro” Transfusión oceánica” que nos acerca ao traballo do mar dunha forma tan poética.

pescador

O meu avó lobo de mar
tatuou na miña pel
os meridianos e paralelos
dunha cartografía salvaxe
Unha rosa dos ventos
na que un a un
proa ao medo
asinaron o seu paso
o norte nordés
oeste vendaval.
El ensinoume
o cheiro do crepúsculo
na baixamar das mareas.
O peso da poutada
que ancora os nosos destinos.
Foi a eixola firme
a moldear a caderna maxistral
da miña vida
Nacín coma un barco
cravo tras cravo
madeira sobre madeira
Asentando na quilla
o lastre eterno do seu ouveo
Construíndome
coa fasquía inmortal
das súas palabras
Unha bágoa discorre
polos carrís do tempo
na botadura no océano
do meu corpo.

Deixar unha resposta

