“Ai flores, ai flores do verde pino”. Don Dinis

Cantiga de amigo : lírica medieval en galego-portugués.

Mais información: Cantigas Medievais Galego-Portuguesas, do proxécto Littera (Universidade Nova de Lisboa): “Ai flores, ai flores do verde pino”

D. Dinisd_dinis
– Ai flores, ai flores do verde pino,
se sabedes novas do meu amigo?
Ai Deus, e u é?
-Ai flores, ai flores do verde ramo,
se sabedes novas do meu amado?
-Ai Deus, e u é?
-Se sabedes novas do meu amigo,
aquel que mentiu do que pôs conmigo?
-Ai Deus, e u é?
-Se sabedes novas do meu amado,
aquel que mentiu do que mi há jurado?
-Ai Deus, e u é?
– Vós me preguntades polo voss’amigo
e eu bem vos digo que é san’e vivo.
-Ai Deus, e u é?
– Vós me preguntades polo voss’amado
e eu bem vos digo que é viv’e sano.
-Ai Deus, e u é?

– E eu bem vos digo que é viv’e sano
e será vosc[o] ant’o prazo passado.
-Ai Deus, e u é

 

 

3 comments on ““Ai flores, ai flores do verde pino”. Don Dinis

Deixar unha resposta

