“Teño saudade”.Poema de Xabier Alcalá cantado por Andrés do Barro

Una de las canciones de mis recuerdos…

En-RED-Versados

Sobre un poema de Xabier Alcalá, Andrés do Barro levou o pop galego a número un de vendas en España ala por os anos 70

Ritmo das ondas na praia
Brilo de prata no mar
Raios de sol os teus ollos Andres Dobarr.
Eu ollei no teu ollar
Unha gaivota danzaba

Facendo circos no ar
Os teus pasiños na area
Namoroume o teu andar

Teño saudade saudade teño de ti
Teño saudade de ti meu ben
Teño saudade de ti

O fume dun barco vello
O ceo queria pintar
Os teus cabelos voaban
Fixenronme namorar
A brisa quente da area
que todo facia tremar
No obxeto da tua escultura
Quen me dera non pensar

Teño saudade saudade teño de ti
Teño saudade de ti meu ben
Teño saudade de ti

View original post

Deixar unha resposta

