Celso Emilio Ferreiro, poeta solidario y comprometido

G12P42F1Celso Emilio Ferreiro, es otro de los poetas comprometidos y forma parte de la Poesía Solidaria

 

Epitafio sin sepulcroPoesía Solidaria
Existen monumentos al soldado desconocido
pero nadie se ha acordado del campesino desconocido
que labra la tierra en el campo
donde nació el soldado desconocido,
ni del obrero desconocido que construyó la casa
donde vivió el soldado desconocido,
ni la madre desconocida que parió un niño
que más tarde llegó a ser soldado desconocido,
ni del poeta que muriéndose de asco
canta para que en el mundo no existan
soldados desconocidos

 

 
MONÓLOGO DO VELLO TRABALLADOR
Agora tomo o sol. Pero até agora
traballei cincoenta anos sin sosego.
Comín o pan suando día a día
nun labourar arreo.
Gastei o tempo co xornal dos sábados,
pasou a primavera, veu o inverno.
Dinlle ao patrón a frol do meu esforzo
i a miña mocedade. Nada teño.
O patrón está rico á miña conta,
eu, á súa, estou vello.
Ben pensado, o patrón todo mo debe.
Eu non lle debo
nin xiquera iste sol que agora tomo.

 

ANAINA PARA O CHE GUEVARA
O bravo cóndor andino
pregunta por seu irmán.
Triste yanqui zugapovos,
lurpio, voraz Tío Sam ,
dime qué foi, qué fixeche
do arriscado Capitán.
Torvo xeneral Barrientos,
fociño de lubicán,
dime qué foi, qué fixeche
do arriscado Capitán.
Duro soldado sumido
nunha noite de alquitrán,
dime qué foi, qué fixeche
do arriscado Capitán.
Semarántono no vento
cunha chaga en cada man,
mais as mapoulas do abrente
axiña frolecerán

 

One comment on “Celso Emilio Ferreiro, poeta solidario y comprometido

Deixar unha resposta

