Canción das tres cucharas. Luis Pimentel. “Sombra do aire na herba”

Na miña xuventude tiven ocasión de recitar este poema de Pimentel. A súa tenrura e musicalidade levoume a utilizalo, como nana, moitas veces cos meus fillos.

Pimentel

Canción das tres cucharas

Tac, tac, tac

cuchara de pau

cunca de madeira3culleres

o meu neno

está na lareira.

Tin, tin, tin

cuchara de prata

cunca do pazo

o meu neno

está no regazo.

Ton, ton, ton

cuchara de ouro

cunca de cristal

o meu neno

é príncipe real.

Abe Rábade. Aloumiños de seda (2008)

2 comments on “Canción das tres cucharas. Luis Pimentel. “Sombra do aire na herba”

  1. Me encanta, los nietos ya pasaron de nanas y espero que los bisnietos tarden bastante. Pero tal vez los/as hijos/ as o los/ as nietos/as de alguna amiga puedan escuchármela, después de aprendérmela, claro está.

    Gústame

Deixar unha resposta

