Irmáus. Celso Emilio Ferreiro. “Longa noite de pedra”

Elexín esta poesía de Celso Emilio Ferreiro por ser un fermoso canto á fraternidade universal. Cantada por “Fuxan os Ventos” acompañoume ao longo de moitas viaxes.

Celso Emilio Ferreiro

Irmáus

Camiñan ao meu rente moitos homes.

Non os coñezo. Sonme estranos.

Pero a ti que te alcontras alá lonxe,

máis alá dos desertos e dos lagos,

máis alá das sabanas e das illas,

coma un irmáu che falo.

Si é túa a miña noite,

si choran os meus ollos o teu pranto,

si os nosos soños son iguales,

coma un irmáu che falo.

Anque as nosas palabras sean distintas

e ti negro i eu branco,

en tendo semellantes as feridas,

coma un irmáu che falo.

Por enriba de tódalas fronteiras,

por enriba de muros e valados,

si os nosos berros son igoales,

coma un irmáu che falo.

Común témola patria,

común a loita, ambos,

a miña mau che dou,

coma un irmáu che falo.

Se sintes en pobreza,

se sofres inxusticia,

se cheo de rabexa,

encirras á cobiza

do teu peito o can

pra tí, chea de forza,

vai miña mau, irmán.

One comment on “Irmáus. Celso Emilio Ferreiro. “Longa noite de pedra”

Deixar unha resposta

